It's a tough job - but someone's got to do it...

Haha, jag missbrukar den meningen idag. Det var nämligen så roligt att det började trilla i 50 kollin med varor på jobbet idag. Jag blev så glad och speedad på en gång, som jag har längtat efter vårnyheterna! Det är så roligt att få bygga om med nytt och fräscht innehåll efter den långa reaperioden. Nu har vi en hel del rea kvar som hänger på ett tag till, tills resten av varorna dyker upp. Den andra anledningen är att jag var orolig att allt skulle komma när jag är borta, så att jag inte skulle hinna slåss om extratimmarna, haha. Jag behöver varenda krona till semestern, och för att klara räkningarna när jag kommer hem. Kanske kan ta nån bild på nån fin nyhet imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0