Mamma, mat, sängen...

Insåg tidigare idag att jag inte har sett mamma inne på FB på ett par dagar. Blev nästan lite orolig, så jag ringde och kollade läget. Dom måste tydligen köpa nytt modem eller nått, så det hade en naturlig förklaring.
I alla fall så sa hon att hon hade varit in på jobbet idag, vilket är så jäkla typiskt eftersom jag är ledig. Mamma är verkligen aldrig i stan, så det känns surt att missa det. För ett par månader sen var hon också in och skulle bjuda mig på lunch, men nej, då var jag också ledig. Det roliga var att jag pratade med Jessica igår om att mamma verkligen aldrig kommer till mitt jobb!

Har varit duktig idag och slängt ihop lite matlådor, så det underlättar till jobbet. Jag hatar när jag inser tio minuter innan jag ska gå att jag inte har nån lunch. Köpa lunch varje dag är inte min melodi, jag har alltid varit och kommer alltid vara både för kräsen och för snål.

Nä, nu ska jag börja förbereda mig för sängen. Höll mina tummar och tår för att jag skulle få sovmorgon när jag kollade schemat, men nej. Det är min öppning imorrn så jag ska upp tidigt. Godnatt!!


Kommentarer
Postat av: Madeilene

sv; ja men eller hur?! till sommaren är de 4 år sedan haha.. fan va gammal vi börjar bli :P

2010-02-10 @ 20:11:02
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0