Varor kom det...

För fulla muggar också. Tyvärr var det mest barmskor, som inte är lika roligt att packa upp, haha! Det kom några snygga gladiatorsandaler iaf, som jag suger lite på. Alltså, det ska komma in så mycket fint så jag vet inte hur detta ska gå. Är så svårt att välja vilka jag ska köpa, jag vill ha alla. Här kan jag då passa på att klämma in att jag bara har köpt TVÅ par skor från höst/vintersortimentet. Förstår ni, två par? Helt sjukt lite. Mina snörskoletter och mina uggs var det, sen har jag faktiskt ett par lårhöga stövlar undanlagda också.

Mina favoriter från förra sommaren var dessa, och mycket går i samma stuk iår.








Sen ska vi inte glömma favoriterna från London, också i samma stuk:)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hade du lagt undan de där klackisarna till mig?

2010-02-11 @ 21:58:03
URL: http://lonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0