Bridgeclimb...

Jag känner mig faktiskt ovannligt äventyrlig inför resan. Är dte nånting som jag eventuellt skulle ångra när det gäller Thailandsresan, så är det att jag inte testade mer upplevelser.
Just nu, här hemma i Sverige, så känner jag mig faktiskt jäkligt sugen på att testa bridgeclimbing. På ren svenska så klättrar man upp till toppen på Harbour Bridge i Sydney. Jag tycler inte om djupa vatten, broar eller höjder. så det skulle vara en riktig utmaning!
Jag tror knappast att jag kommer att göra det om jag inte får nån med mig, så jag tror inte att det blir av. Kostar ju en slant också.






Kommentarer
Postat av: Helena

sv: åhh va kul att åka till Sydney, de måste bli en otrolig upplevelse!

haha förstår att de inte är lätt att skolka från jobbet så mycket längre än så, men de är alltid skönt att komma bort ett tag och ladda upp batterierna :)

Vart jobbar du nu btw? Jobbar du mycket?



Det känns lite galet att man ska åka, men jag ser fram emot de väldigt mycket! :)

2010-01-03 @ 15:23:17
URL: http://helenawanglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0