En väldigt lång lista...

Namn: Magdalena

Piercingar: Ja, naveln sen nio är tillbaka (fast jag har inget smycke i) och öronen.

Tatueringar: Hjärta på foten ♥

Längd:  Typ nånstans mellan 1,68- 1,70.

Skostorlek: 38 för det mesta, tar gärna 39 i höga klackar.

Hårfärg: Mesbrunt

Fräknar: Tyvärr inte

 

Kär? Nej, inte direkt.

Önskar du att du bodde någon annanstans? THAILAND under vintern!!

Tycker du att du är attraktiv? Nja, nje.. Jag vet inte. Ibland kanske...

Dricker du? Ibland.

Röker du? Blä, nej.

Vilket schampo använder du? Loreal

Vilken parfym använder du? Marc Jacobs - Daisy, Clean - Fresh Laundry är på väg hem.

Vad är du rädd för? Vad är jag inte rädd för?

Gillar du att tvätta? Nej, men diska är värre ;)

 

Senaste…

Filmen du hyrde? Oj, jag minns inte. Längesen var det.

Filmen du köpte? Haha, Dirty Dancing för en evighet sen.

Låten du hörde: Good girls do bad med bla Leighton Meester.

Låten du laddade ner? Använder Spotify

Personen du ringde? Antagligen mamma.

Personen som ringde dig? Mammas Anders.

TV-program du såg? Let's Dance

Person du tänkte på? Mitt huvud tänker bara på stråhattar just nu, haha.

 

 

Favorit…

Låt: Herregud, det finns hur många som helst. Unchained melody är en stor favorit.

Sak att göra: Mysa i soffan framför en film.

Sport: Att titta på - hockey, att göra - rida, dansa.

Dryck: Ojojoj, nu måste ni gissa ;) Coca cola så klart!

Kläder: Klänningar.

Film: Dirty Dancing.

Bil: En med fyra hjul?

Serie: Grey's, Husfruarna.

 

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Jadå.

Gråtit över en flicka? Jag vet inte, kanske.

Ljugit för någon? Vem har inte det. Små vita lögner dock.

Varit i slagsmål? Nej.

Blivit arresterad? Nej.

Träffat någon från internet IRL?
Ja, men absolut ingen nätdejting!



Antal…

Gånger ditt hjärta brustit? Riktigt ordentligt... 2 gånger.

Hjärtan brustet på grund av dig? Inget vad jag vet.

Tjejer du kysst? 2-3 kanske.

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Min Malin, sen träffar man ju ganska många lite nu och då.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Vet inte, några iaf.

 

Senaste…

Boken du läste? Pinsamt nog en Harlequinbok.

Personen du fick e-mail av? Paypal

Personen du fick brev av? Julkort av pappa med sambo.

Personen du fick sms av? Jessica

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Det är helt orimligt att det nånsin skulle hända. Närmsta familjen var det med vid jul.

Saken du köpte? En stråhatt av misstag. Dumma tyska sida...

 

 

Vad har du gjort idag? Oj, vart ska jag börja? Ingenting.
Brukar du svära mycket? Inte mycket, men tillräckligt. Försöker låta bli.

När stiger du upp på morgonen? Kl 7-8 om jag ska jobba, annars runt 11.

Vad har du på dig? Rosa, håriga sockar, rutiga sovshorts och en stickad tröja.

Vad ska du göra ikväll? Titta på tv och sova.

Vad är du allergisk mot? Inget tror jag. Jordgubbar när jag var liten.

Använder du hårspray? OM jag gör!

Kan du stå på händer? Akrobatik har aldrig varit min grej.

Håkan Hellström eller The Ark? Båda, men mest Ark.

Gillar du ketchup? Mest bara på hamburgare.

Är du glad nu? Känner mig mest bara less och vinterdeppig nu för tiden.

Var du glad igår? Var nog på samma humör som idag.

Vad dansar du till? Det som spelas ute.

Stockholm är… ? Roligt

Göteborg är… ? Supertrevligt :)

Kan du sjunga? Jag vill gärna tro att jag kan det, men nja, haha!

Spaghetti eller makaroner? Helst ingen pasta alls, tack. Spaghetti till köttfärssås.

Land du vill besöka? USA, Frankrike (Paris) och Thailand, thailand, thailand. Självklart Australien också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0