Hola...

Fredag idag, har inte klätt på mig än, är fortfarande hos mamma, ser på Miami Ink. Jag har en hemlig dröm att få bli tatuerad av Ami. Grrr...
Jag blir mer och mer utesugen varje dag, men jag försöker spara in på pengar och kalorier. Fickpengar till Australien dyker tyvärr inte upp av sig själv. En slank kropp får man tydligen inte heller gratis, attans! Haha :) Imorrn är det exakt två, långa månader kvar tills vi åker. Jag får ofta för mig saker som jag inte kan släppa, och nu senast är det en stråhatt till resan. Solen är ju väldigt farlig i Australien, så jag skyddar gärna knoppen lite extra. Sen tycker jag att hatt är riktigt fint på beachen, men jag skulle nog aldrig ta på mig en hemma. Problemet är att jag inte hittar den perfekta, det är ju inte riktig säsong än.


Om ett tag ska jag iaf njuta av Let's Dance!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0