Alltså, aj...

Haha Guuud, min kropp! Så öm överallt, och jag har vita fläckar på kroppen där jag en gång hade skinn. Fasen vad ont det gör att krypa omkring på knäna en hel dag.
Idag åt jag lunch med Sandis hemma hos mig medans jag packade ihop mig för att åka till mamma lite senare. Ni är jag där efter en snabbtur med mamma och Anders på Ikea och Birsta. Jag valde shorts och badshorts till Anders, och tvingade honom att köpa ankelsockar. Jag är helt emot strumpor i sandaler och skor till shorts (NEJ, det är INTE okej, ALDRIG), så vi möttes nånstans på halva vägen, haha! Nu slipper jag iaf se dom fula strumpskaften.
Vad ska man göra med resten av kvällen, tro?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0