Jag känner mig gammal och sliten...

Det blev lite sent igår om vi säger så. Planen var att besöka cityfesten och ta det lite halvlugnt, men tre drinkar, två cider och två Smirnoff senare var vi ganska fit for fight. Vi var faktiskt ut med Jessicas mamma och lillasyster första delen av kvällen, riktigt skoj. Vi var kvar i tälten tills dom stängde, sen blev det Oscar. Det var ganska trångt på dansgolvet, men lite bootyshaking blev det allt. Tills mina fötter höll på att dö, jäkla platåpumps, haha. Kl 4.30 stapplade mina fötter in genom ytterdörren, så det blev lite tight med sömn innan jobbet. Bra uppvärmning inför Gatufesten för jag jobbar hälften av dagarna då också. Jaja, nu får det nog vara bra med utgångar på ett par veckor tills Gatufesten börjar. Midsommar blir nog rätt lugn med familjen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0