Pirr i magen...

Vet ni, jag börjar faktiskt få lite pirr i magen inför bröllopet imorrn. Jag som inte ens har brytt mig om Vickan och hennes planer, jag såg ju bara framemot Maddes vigsel. Jag har laddat upp i veckan med att kolla på Märtha Louise och Marys bröllop. Det är lite deppigt att se vilka hemska klänningar dom har bara. Är det tvång med ärm på klänningen? Verkar onekligen som det eftersom alla har det. Den enda klänningen som jag tycker har varit helt okej är prinsessan Maries, som hon hade när hon gifte sig med Joachim.
Jag tror att kronprinsessans klänning kommer vara lite åt det cremefärgade hållet, slät, trekvartsärm, inte så puffig, och med ett litet släp (ca 2m). Håret kommer sitta i en tråk-knut a la Vickan, med en spetsslöja. Haha, Gud så spännande att se hur fel jag har!

Tror att jag ska slänga upp lite bilder på prinsessklänningar för att friska upp era minnen, kommer snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0