Det är tufft nu...

Åh, jag kan inte få bort klumpen i magen sen igår. Fy fan för att få veta en sån sak sex dagar innan jag ska på semester. Hur ska jag kunna låta bli att tänka på det när det gäller min framtid. Världen kommer inte gå under pga det här, förhoppningsvis är det precis vad jag behöver, men inte fan känns det lugnare för det. Sitter och lyssnar på Timbuktu av alla människor - Det löser sig. Mitt mantra. Jag kan ju tillägga att jag inte är på smällen innan nån börjar fundera på det, haha.




Det kommer ordna sig, det gör det alltid
Jo, det löser sig, så brukar allt bli
det kommer fixa sig till slut
det är inget tvivel om, fast nu känns skiten sur
och flera mil ifrån, det ordnar sig...





Kommentarer
Postat av: Evelina

Det ordnar sig ska du se =) Och vi kommer se till att du inte går å grubblar över detta på SEMESTERN! :P

2010-03-11 @ 14:19:12
URL: http://lonken.blogg.se/
Postat av: Madeilene

men va äre du säger? nu blir jag orolig :( har det något med ditt jobb eller boende att göra? "det kommer fixa sig till slut" :)

2010-03-11 @ 16:43:44
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0