Bra eller dåligt...

Jag kan inte riktigt bestämma mig om det är bra eller dåligt att ha allting i samma rum. Det positiva är att jag kan laga mat, städa och se på tv samtidigt. Det negativa är att jag kan laga mat, städa och se på tv samtidigt. Ja, tvn har ju en tendens att styra lite, det är lätt att hamna i soffan istället för framför spisen.

Annars har det varit en väldigt slapp dag. Jag älskar såna dagar ibland, och andra gånger hatar jag det. Jag har iallafall fått på mig en tröja och läppbalsam (H&M har ett jättebra med bivax, funkar även som läppglans), alltid något!







Kommentarer
Postat av: Evelina

Bra bild. Gillar din sminkning eller icke sminkning? Natural me like!

2010-05-14 @ 20:18:28
URL: http://lonken.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Haha, jag ser ju ut som ett mysmongo på bilden. Men det är mitt osminkade face du ser! :)

2010-05-14 @ 22:27:01
URL: http://magdalenae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0