Ett år senare...

Jag fick nästan lite ångest när jag rensade skåpet. Det går inte att dölja hur dålig jag är på att göra något åt olika situationer. Jag hittade bland annat mitt första hyreskontrakt på den här lägenheten. Vet ni att jag skrev på det i mars 2009? Vet ni vad jag sa när jag tog den? Jo, att jag skulle kolla efter något annat under tiden eftersom den är liten. Jag skulle absolut max bo här i ett år. Jaha, vart sitter jag nu då?
Jag tog även tag i att anmäla mitt mobila bredband till e-faktura ikväll. Ett år senare, för jag har inte orkat letat fram pappret med mobilnumret till modemet. Haha, herregud...


Hmm, det gör nästan att jag blir stolt över mig själv för att jag (äntligen) har kollat när mitt mobilabonnemang går ut, så jag kan skaffa en iphone. Min mobila vapendragare som har följt mig i två års tid vill snart vila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0