Neighbors, Everybody needs good neighbors...

Jag jobbade till sju idag, traskade hem med en stor väska, en full matkasse, skavsår och ett låst knä. Kom hem till gården less och nöjd över att äntligen vara hemma. Går till brevlådan och PANG så väller det ut en massa folk från mitt hus. Haha, herregud, jag har aldrig sett så många grannar samtidigt, eller ens sett dom överhuvudtaget. I alla fall så började naturligtvis männen (alla var i och för sig män, utom en) att prata med mig och bjöd med mig på middag, som jag tackade nej till. Dom tyckte att jag var svårflirtad! Better luck next time, guys... Fast jag sa faktiskt väldigt vänligt att det var snällt att dom frågade, och att jag hoppades att dom skulle få en trevlig kväll. Jag är ju en snäll granne!

Nu har jag nyss pratat i telefon med kusin Therese i nästan en timme, så jag har skavsår på örat. Ska återgå till att röja undan lite, och äta kexchoklad i min vita soffa :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0