Vågad...

Jag kände mig vågad idag, med tanke på det vanliga svenska vädret, men jag hade faktiskt shorts på mig. Svensk shortsinvigning alltså. Jag måste passa på innan den lilla färg som jag har kvar försvinner, i sommar blir jag ju inlåst på jobbet. Nä då, jag har faktiskt tagit semster i tre veckor i juli/augusti. Första lediga sommaren sedan 2006, hallelujamoment ;)
Det är konstigt det där, när man är utomlands så är bikini och kortkort världens mest naturliga sak, men här hemma sitter det fasen långt inne för mig. Gillar inte stripteasen riktigt, jag behöver vänja mig ett tag, haha.

Ja ni, tänk att det blev sommar till slut detta år med. Efter den långa, hemska vintern som jag trodde skulle stanna till midsommar. Helt underbart är det, jag lever för dessa tre-fyra månader på året. Jag tror minsann att sommaren ska få börja med Sex and the city nästa helg (Mickis på jobbet fyller 25, så vi ska fira med bio på fredag och utgång på lördag), sen är det Husfest för oss galleriafolk den 12e juni. Hoppas, hoppas att det är fint väder så vi får sitta ute på den härliga terassen. Efter det kommer midsommar, min födelsedag, Gatufesten, semester m.m. UNDERBART.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0