Inventering & Lussebullar...

Roligt att jag och Jessica hade inventerat klart kl 9 imorse, men överföringen till datorn strulade, så vi fick vänta tre timmar på hjälp från IT. Väldigt oeffektiv tid. Nu ska jag inte klaga alltför mycket eftersom vi fick en liten fikapaus istället. Jag ska inte fika på vardagar, men när jag får årets första påse med lussebullar kastad till mig så kan jag inte låta bli. Älskar lussebullar! Har försökt få mamma att baka hela helgen så det bidrog extra till att jag var tvungen att smaka en idag. Dock var det Carina som stod för dagens fika, tack!
Nu ska jag somna med ett leeende på läpparna eftersom jag inte börjar förrän kl 12 imorgon. Sovmorgon är bäst ;)






Varm choklad & nybakad lussekatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0