Once upon a time, there was a utgång...

Fick en spontan påhälsning av kusin Therese och co på jobbet idag. Hon köpte skor och jag pratade Thailand med hennes sambo. Vi pratade om att åka till tigertemplet allihopa tillsammans eftersom vi är i Thailand samtidigt. Åh, vad kul det skulle vara. Hoppas, hoppas.

Till något helt annat. Jag vet att jag verkligen inte gillar att jobba dagen efter en utgång, men gaaaah, jag har svårt för att sitta hemma en lördag. Partyhumöret är på topp varje helg, och jag är inne i en period när jag älskar att gå ut. Väldigt olika perioder det där!
Ikväll är jag iaf hemma som ni nog har förstått, och tänker faktiskt snart gå och lägga mig. Måste hinna läsa lite som vanligt. Vilken tant jag är... Hmm, kanske borde kolla klart på Armageddon istället?



Sleep tight, sweethearts.




En av alla partykvällar


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej Tanten!! hahhah

Ja det var kul att ses även fast det var en snabb visit! :) Ni får ta er hit så får vi snacka lite skit,, om inte vi far över till dig då!!



Du det känns som det var en evighet sen jag festa och var på krogen, tycker det borde bli en krogrunda snart, se om man kan lura ut jesper kanske!! :)

eller någon annan!



Ha det bra! Kram

2010-11-21 @ 16:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0