En liten trio, kan man säga...

När man jobbar med ett antal olika männskor så är det ganska självklart att vissa klickar bättre än andra. Ta tex jag och Jessica, visste ni att vi inte ens kände varann innan jobbet? Hur som haver, det har iaf blivit så att jag, Jessica och Mickis är dom från jobbet som umgås mest privat, antagligen för att vi är närmast i åldern. Sen kan vi givetvis hänga allihopa också, som en stor familj.
Idag gick vi tre och käkade lunch på Charm. Jessica kammade hem två luncher i en säljtävling, och hon bjöd mig på ena av dom. Jättegulligt!
På lördag är det vi som drar på hockey också, renodlade TIKare! Kan ni förresten förstå att Mickis hade två knoddar, innan 24!? Jag kallar henne Milf-Mickis ;)






Jag med Mickis minsting, Nova 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0