Goder natter...

Nu hörde jag nog sängen kalla på mig. Jobbade kortdag idag, och det blir kortdag med sovmorgon imorn, men jag gäspar ändå. Man blir trött när man inte äter riktigt mat. Dag 3 och jag vill redan fuska, haha! Det är ju bra att jag verkligen är känd för min självdisciplin. Jag ska faktiskt vara duktig nu på vardagarna, det är inte så himla långt kar till Thailand. Känner att jag behöver en kickstart inför bikinisäsongen nu, om jag inte ska sluta som en strandad valross på stranden ;) The Body som jag hade där sist är looong gone, haha!
Efter jobbet imorgon så ska jag hem och ta hand om veckans...?? Städning så klart. Helgfint är ju ordet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0