Sorg i hjärtat...

Jag tycker egentligen inte om när folk ska hålla på att säga/skriva a och inte b. Ibland så rår man inte riktigt för det, för vissa saker får man helt enkelt inte prata om. Jag vet själv att jag inte har skrivit så mycket om varför jag känner mig lite smådepp mest hela tiden, men jag tänker göra det nu. Det är av samma anledning som jag var så ledsen i mars. Utan detaljer så kan jag säga att jag skrev på mina uppsägningspapper på mitt jobb idag.
Mitt jobb har varit som ett andra hem för mig i fyra år nu, och några av mina kollegor är bland mina bästa vänner idag. Så... det är med sorg i hjärtat och en klump i halsen som jag skriver det här.





Ni som vet omständigheterna behöver inte skriva den detaljen här, tack! Vissa saker får man som sagt inte prata om, inte än.


Kommentarer
Postat av: Madeilene

nej fy vad tråkigt :/ hoppas att det ordnar sig med något annat jobb eller så.. du tänker väl inte flytta ?? :O



ska du föresten på ola i birsta i nov?

2010-10-24 @ 18:35:15
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Therese

ja himla tråkigt för dig, hoppas du hittar något nytt snart då, lr har du ngt på g??

2010-10-24 @ 19:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0