Brunett...

Jag nämde tidigare att jag numera är brunett igen, vilket också syns på bilden från förra helgen. Dock syns det inte hur mörkt jag egentligen färgade det, eftersom det har ljusats upp av alla tvättar nu. Tack gode Gud! Jag måste börja inse att jag faktiskt inte vill ha så mörkt hår igen. Nu är det lagomt brunt med lite ljusare bruna slingor här och där.
Dom senaste månaderna har jag bara färgat benan och kanterna runt hårfestet, så ni skulle se min utväxt under allt burr. Jag har nånstans blivit riktigt, riktigt äkta mörkhårig under åren. Och jag som började ljusa upp det för att komma närmare min naturliga färg, haha!




Kommentarer
Postat av: Therese E

fasen vad du färgar ditt hår ofta, är du aldrig nöjd?:) jag tror nog jag tycker lite mörkare är finast! :)har ni planerat ngn res rutt då än??! :)

2010-09-14 @ 09:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0