Jag <3 iPhone 4...

Ursäkta tjatet, men jag älskar min mobil. Den är så rolig att pilla med, och full av smart funktioner. Jag älskar tex att man kan spegelvända kameran när man ska ta bilder på sig själv och friendsen. Lättare att se vart man hamnar i rutan. Sen alla smarta appar så man slipper gå ut på nätet innan, som mobilbanken, att du ser hela sms-konversationerna m.m. Love, love, love! Nu påstår jag inte att dom funktionerna inte finns i nån annan telefon, men det fanns inte i min gamla. Om jag måste säga ett minus så är det att tangentbordet är lite litet, och att man inte kan haka fast ett senilsnöre. I min värld betyder det att jag kommer att kasta mobilen på golvet ganska ofta, haha! Den är iaf mer greppvänlig än iPhone 3gs med den lite mer kantiga formen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0