Skitmatch & mobiler...

Hrm, hockeyn gick inge vidare idag om man säger så. Väldigt mycket utvisningar som strular till det. Det är ju minst 53 matcher kvar att spela, så jag ska inte bli alltför upprörd redan ;)
Jag ligger i soffan hos mamma och har lite separationsångest från min kära lilla (liten om man jämför med iPhone 4) Samsung som slutar fungera inatt. Eller den fungerar väl lika bra som vanligt, men mitt nummer flyttas över till iphonen. Jag hatar att byta mobil innan jag lär mig hur den fungerar, är så jäkla oteknisk, haha! Fast jag måste säga att den verkar grym än så länge. Kommer nog att fortsätta mer med mobilbloggandet efter bytet också :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0