Underbart att vara ledig ett par dagar...

Det är så skönt att åka till mamma och bara vara. Vi behöver inte ens umgås, man vet liksom bara att man inte är ensam. Vi brukar ganska ofta hamna framför Facebook på en varsin dator, haha! Egentligen borde jag väl ha städat mitt hem istället, men det får vänta lite. Åker ändå hem imorgon igen.
Angående hem så har jag även fått erbjudande om en större lägenhet, men jag vet inte. Känns lite som en taskig tidpunkt innan Thailand eftersom jag måste spara en massa pengar. Blir ju lite hyresskillnad om man säger så. Skulle nog vilja komma lite närmare centrala stan än vad den ligger också. Jag är ju en sån där person som helst vill bo på typ Storgatan mitt i hela smeten. Det tåls att tänka på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0