(Hard)core...

Ojojoj. Har nyss kommit hem från ett Core-pass på gymmet. Omg, vad jobbigt. Instruktören sa att det lät som att klassen höll på att dö när vi låg där och kved, haha! Hoppas det känns rejält i magen imorgon, jag gillar måttlig träningsvärk. Om ni inte vet vad core är, så är det pass som bara innehåller mage och rygg. Jag tycker att det är för lite mage på body pumpen, så perfekt att kunna blanda med andra pass. Måste ta tag i konditionen också, men bara tanken gör mig gråtfärdig. Jag hatar spinning av hela mitt hjärta ;)

Nu ska jag laga lite mat tänkte jag. Kycklingfilé som har legat i marinad hela dagen, och färsk fettuccine som jag rör ner paprika/chili-creme fraiche i. Hoppas det blir lika gott som det låter!






Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kör vanlig hederlig gympa då, det brukar jag gå på, perfekt för konditionen :)

2011-04-08 @ 10:17:40
URL: http://mylifeasalexandra.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Jo, jag gick också på det förut, men det finns inga vanliga gympapass på mitt gym. Får väl pallra mig upp på stepbrädan nån dag ;)

2011-04-13 @ 15:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0