Klänningen...

Det är verkligen prat om Kate's klänning överallt, tänk att det kan vara så spännande :) Satt förresten och tittade på CNN förut, där hade dom tom haft en tolk som läste på läpparna på paret. I kyrkan sa William tydligen "You look beautiful" och nånting i stil med "skulle inte det här vara en liten tillställning, hehe". Innan dom gick in från balkongen frågade han princess Catherine "One more kiss?" innan den andra kyssen kom. Iaf enligt inslaget, jag har inte granskat läpparna själv ;)
Jag tyckte att klänningen var 100 gånger finare än Victorias med spetsen och det kortare släpet. Fast jag kan inte låta bli att tycka illa om långa ärmar, även om det är lite regel för dom. Den ligger nog ändå topp 2 på min lista över prinsessornas klänningar, Prinsessan Maries är svårslagen. Buketten och slöjan hade kunnat vara roligare, men huvudsaken att hon själv är nöjd. Mycket Grace Kelly-inspiration pratas det också om.








Bilder från Posh24.



Grace Kelly




Prinsessan Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0