Snart dags...

Snart dags att bege mig ner till stan för andra gången idag. Det är nog det som stör mig mest med träningen, allt spring fram och tillbaka. Känner mig måttligt motiverad för dubbla pass, fy tusan...
Tidigare idag så var jag ner på stan och fikade med Mickis. Skulle ändå ner och köpa det nedrans påskriset, så passade på när hon frågade. Trevligt som vanligt. Gullungen hade även köpt ett nytt halsband till mig, för det lossnade en sten i det som hon lånade av mig för ett tag sen. Herregud, det hade du verkligen inte behövt göra, Mickis! Vi stod och filosiferade på om vi ska bli poliser tillsammans. Haha, vad tror ni? Jag som polis? ;)
På busshållplatsen hittade jag Sandra också, så vi kunde göra sällskap hem. Har sprungit på många bekanta idag överhuvudtaget, det ska alltid vara allt på en gång ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0