Tråkiga vardagssysslor...

Får se om jag lyckas knåpa ihop ett inlägg här, är lite darrig i armarna sen Body pumpen förut. Imorgon blir det dubbla pass, Step och Core. Kommer det någonsin att bli roligt?
Har fått ett litet städryck idag (tänk om jag kunde få ett diskryck också), så efter träningen gick jag tom till tvättstugan för att boka tid. Var väldigt taggad på att tvätta imorgon, men då var det naturligtvis bokat redan. Tar det på onsdag innan träningen så jag får bort tvätten innan helgen. Vill verkligen ha det rent och fint, men det är sjukt svårt i en liten lägenhet. Folk tror att det är svårt att hålla stora hus rena, men det är så besvärligt med mindre hem. Det må vara mindre ytor att städa, men bara det står ett glas på bänken och det ligger en tröja fel, så ser det ut som ett bombnedslag. Lägg till bristen på förvaring på det.
På torsdag kommer Evelina hem, så då bosätter jag mig hos mamma och Anders tills hon åker hem. Innan dess ska det vara påskrent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0