Tråkigt...

Jag är väldigt glad att vi åkte till Thailand när vi gjorde. Vi tyckte synd om oss själva som hade regn i ett par dagar, och lite grått nån annan. När jag läser om mina bekanta som är där nu, så verkar dom inte ha annat än regn för det mesta. Det finns absolut fortfarande mycket att göra ändå, och man kan ha kul fast det är mulet. Men allvarligt, hur kul är det att göra allt det dyngsur av regn? Det duggar inte i Thai, det spöregnar! Jag tycker synd om dom, hoppas det klarnar upp snart :)

Annars så sitter jag och funderar över vad jag ska hitta på. Ska nog åka till mamma och ta med en tacopaj. Hon frågade på fejjan igår om hon inte skulle bli bjuden på nån, så då är det bäst att jag gör det. Det blir en lugn helg, så kan lika gärna passa på att umgås med dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0