Valborg...

Är det inte lite typiskt att det mulnar till lite precis när det är en speciell dag? Det har ju verkligen varit fantastiskt väder länge nu. Åh, jag älskar solen!!
Idag blir det iaf träningsfritt. Jag var på gymmet igår och gick på bandet en timme. Det kändes oändligt tråkigt med så lite folk där, annars är det faktiskt mer peppande än en promenad ute. Efter gymmet så åkte jag och Sandra till Ikea och strosade där ett tag. Jag går så sällan där, så hon fick så lov att följa med. Det finns så mycket fint, och jag får så mycket inredningsidéer till hemmet. Blir bara lite ledsen på ögat att jag inte kan förverkliga dom i mitt nuvarande hem, längtar sjukt mycket efter en större lägenhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0