Virkat & Väst...

Jag brukar ha ganska svårt för alla moderna nya påhitt i klädesväg, det tar ett tag innan jag vänjer mig. Likaså med allt virkat som man helt plötsligt ska ha på sig. Varför ska man se ut som mormors handvirkade överkast från 80-talet? Jag tycker faktiskt att vissa saker är fina, men det ska vara i en rimlig mängd. H&Ms virkade shorts kommer jag aldrig förstå mig på, jag tycker det ser ut som en vuxenblöja, haha. Jag kanske ändrar mig när jag ser dom på verkliga människor i sommar ;)
Västar tycker jag iaf om, och speciellt spetsvarianten som H&M kom med för ett tag sen. Den sålde slut, men har kommit in igen. Känns som ett bra början för mig, kanske vågar mig på nått mer vågat åt det virkade hållet sen. För er som redan gillar det, kan jag tipsa om en annan väst (bilden längst ner) som finns på Mama-avdelningen. Den ser lite mer virkad ut än den andra.



 


Kommentarer
Postat av: MATHILDA

Åh jag känner samma. Haha. Vikade shorts är inget för mig!

2011-05-09 @ 18:21:04
URL: http://meliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0