Massor av film...

Efter en titt på bussturlistan så gav jag upp tanken om utgång. Det är lite besvärligt att ta sig till Jessica utan bil från mig, krävs två olika bussar som man dessutom får hoppas på att dom passar ihop. Bussarna är inte direkt kända för att vänta in varandra i den här stan, och på helgerna går dom bara en gång i timmen. Dock ska det bli bättre om drygt en vecka sägs det, då läggs linjerna om. Jättetråkigt ändå, jag hade hunnit bli riktigt sugen, men besvärligt is not my thing. Träffade faktiskt Malin på vägen hem, så det kanske blir nått kul med henne nästa helg istället :)
Nu spenderar jag kvällen med B&Js och har klickat hem lite filmer från CDON. Jag köper aldrig filmer, men nu har dom så mycket bra kampanjer. Twilight 1-3 och SATC 2 för 217kr, ganska värt, eller hur? Gissa om jag ska tvinga med Sandra på Twilightmaraton, mohaha! Hon har inte sett dom än, så det ska vi ändra! Ska kika vidare efter några nya pocket också, love them ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0