Snart ledig...

Ikväll har jag fått njuta av middag lagad av någon annan, nämligen hos familjen Nyman. Alltid härligt att bli bortbjuden då och då. Naturligtvis så ska olika grejor krocka samma kvällar också, medans det är helt lugnt andra. Nu är jag iaf hemma, och tänkte kolla på resten av Massakern i Norge, som sänds på TLC. Tänk att dom redan har hunnit få till en dokumentär.
Jag tycker att olyckliga omständigheter och katastrofer löser av varandra hela tiden, och nu behöver verkligen Afrika hjälp. Jag avrundar alltid uppåt när jag handlar på tex Lindex och skänker pengar + att jag smsar LIV till 72 970. Känner ni att ni har 50kr att lägga på mobilräkningen så finns det flera olika sms-nummer.
Imorgon jobbar jag det tidiga passet, och sen är jag ledig i tre dagar. Det ska bli otroligt skönt!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Publicerat i tidningen?

2011-08-07 @ 21:39:17
URL: http://lonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0