Time will tell...

Jag känner mig så yr nu för tiden, stress, jobb och allmän förvirring ;) Men det blir nog bra! Igår dejtade jag Jessica efter jobbet. Åt jättegod middag på Verandan nere på stan (en uppbyggd uteservering vid torget under sommaren), biff med lök och stek potatis. Gud, dreglar nästan nu... Efter maten så hyrde vi tre filmer som vi faktiskt kända stort hopp om eftersom ingen var en skräckis. Men nä, inte så lyckat den här gången heller med dom två vi hann se.
Idag är den stora frågan om jag ska gå ut eller inte. Med tanke på hur längesen det var så spritter kroppen av dansnerver bara jag tänker på det. Det är ju faktiskt Drakbåtsfestivalen nu också. Sen kommer nackdelarna som trist för plånboken (tänkte inte spendera pengar innan sthlm), jobb imorgon och att jag är sjukt trött redan nu. Time will tell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0