Äntligen helg...

Nu är det fredag och helg igen. Härligt! Idag har jag varit och småhandlat lite med mamma inför en julklappslek. Ni vet den klassiska leken där man spelar om olika små paket? Våra ska inte vara värda så mycket, runt 10-20kr, men vi kommer nog ha en hel del paket i potten. Svårt att vara könsneutral med alla paket, så det finns en hel del blandat. Man kan ju alltid byta efteråt!Annars har jag inte gjort så mycket idag, mest skrapar Triss-lotter med diverse småvinster. Jag ska byta in dom tills jag kammar hem storkovan, haha! Har fasen skrapat åtta lotter sen igår!
Jag lyckades faktiskt få med mig Anders på hockey imorgon, men mamma stannar hemma. Känns som att tabellen talar för en förlust, men så negativ ska man inte vara! Det är kul att gå matcher och känna lite på miljön ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0