Glögg & Paket-kväll...

Det var riktigt mysigt att umgås igår, det är faktiskt väldigt sällan vi gör det nu för tiden. Man säger gärna att man inte har tid, men det är nog egentligen lite fel. Man tar sig inte tiden helt enkelt, dom flesta hamnar nog ändå framför tvn någon kväll oavsett hur upptagen man är.
Vi började kvällen med att äta middag och en riktig klassiker blev det. Kött, bea och nån av alla potatisgrejor som finns. Kommer inte ihåg vad dom heter. Efter det blev det fika med mina muffins, Carinas bullar, glögg och pepparkakor. Måste säga att pepparkaksmuffinsen var riktigt goda, mums!
Kvällen avslutades med att Mickis vurpar ner i spagat på knäna i snön, med tre fulla kassar med inslagna paket som flaxar åt alla håll. Jag trodde jag skulle kissa på mig av skratt samtidigt som jag skriker: rädda paketen, rädda paketen!! Hahaha, hjälp... Man kunde nästan bada på gatorna igår, helt sjukt blött var det av all nedrans slasksnö.











Kommentarer
Postat av: Julia

Åh vad jag hade velat äta dina muffins :D

2011-12-10 @ 18:23:00
URL: http://cholia91.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Julia, det kan vi nog ordna ;) Ska ändå baka mer till jul, så jag kan spara till dig!

2011-12-10 @ 18:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0