Härlig tjej...

Sitter och klurar på om jag möjligen kan lyckas lura med familjen på hockey på lördagkväll, men jag är tveksam. Tur att tvn fungerar bra, får åka hem till mamma och titta annars.
Jag har nyss tittat på Fråga Olle dokumentären, och jag måste bara säga att Malin Gramer är så sjukt bra på sitt jobb. Hon är verkligen lätt och rolig, och testar på det mesta. Hon känns lite som den engelska reporten som gör så mycket bra program, hon heter typ.. Ann, Anne? Nått sånt.
Tror jag ska sortera lite grejor som jag köpte idag, sen blir det eventuellt ett avsnitt The walking dead innan sängen. Får se om det hinns med utan att det blir jättesent!



Update: Anna Richardson heter hon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0