Många bud...

Det är konstigt hur vissa saker fungerar, livet tex. Ibland händer det ingenting, och det mesta känns blä. Trögt med jobb, det sociala livet m.m. Sen sänger det bara poff så blir det många bud på en gång! I samma veva som nya lägenheten kom på tal så har jag med kanske 85% chans blivit lovad en fast tjänst framöver, börjat kolla efter konditoriskolor, fått frågan om jag ska med till Norge och jobba, och nu senast har volontärarbete i Afrika kommit på tal. Behöver jag säga att jag känner mig lite snurrig? Haha! Helst vill jag göra allt!
Nu är det ingen av sakerna som skulle ske på en gång, kanske om ett år eller så. Vilket gör det lite svårare, eftersom man inte riktigt vet vad man gör i framtiden. Tänk vad givande att få hjälpa till med något som faktiskt är viktigt, att få göra skillnad för människor. Jag brukar ofta tänka när jag läser om människor som faktiskt offrar sin vardag och livet hemma för att hjälpa andra, att jag så gärna också vill hjälpa till. Ändå slutar det med att jag skänker en slant hit och dit, och köper lite välgörenhetsprylar här och där. Det är min syster Evelina som har frågat mig och syster Karro om vi är intresserade, och efter lite tänkande så tror jag att jag är det. Det är bara en månad vi skulle vara borta. Hmm, ja, tåls att tänka på! Men prio ett just nu är att jobba, annars kommer man ingenstans ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej tjejen!



Nu har vi en tävling på vår blogg där man kan vinna de tre första böckerna i Twilight serien med filmomslagen!



Var gärna med och tävla, då du kan vinna de antingen till dig själv eller till någon vän som vill upptäcka denna fantastiska berättelse mellan Edward och Bella!



Här: http://thetwilightseries.blogg.se/2011/december/tavlingsdags-i-samarbete-med-cdoncom.html#comment

kommer du direkt till tävlingen!



Hoppas du deltar :)

God Jul!



(ledsen om du inte uppskattar dessa typer av kommentarer)

2011-12-16 @ 15:18:46
URL: http://thetwilightseries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0