Pirrig...

Imorgon ska jag och girlsen från gamla jobbet ha en glögg/frossa/paketinslagningskväll hemma hos  Jessica. Går lite smådåligt utan inslagningspapper, så jag var tvungen att köpa lite igår. Jag har faktiskt tittat länge efter perfekt julpapper i gammaldags stil, men har inte hittat något. Såg iaf dom här rullarna på Akdemibokhandeln och dom var ganska nära det jag var ute efter. Blir bara så less att det mesta fina pappret är 2m långt, det räcker knappt till nånting alls.


Ikväll blir det som sagt lägenhetsvisning efter gymmet, och jag börjar känna mig lite pirrig. Den ligger mitt i stan, så lägen kan verkligen inte bli bättre. Måste kolla noga så vi kan räkna ut om både jag och Sandra faktiskt kan få plats, den är lite dyr att bo i själv. Samtidigt får jag superångest bara jag tänker på att säga upp min lägenhet, även om jag gnäller på hur liten den är så är den ingen annan som har bott i den såhär. Det händer inte så ofta att man får en lägenhet helrenoverad efter eget tycke och smak. Dom kaklade t.o.m toan liksom! Å andra sidan så önskade jag mig faktiskt en ny lägenhet av tomten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0