Blogga...

Jag ska försöka återgå till min vanliga bloggning medans jag kommer ihåg ;) Idag har jag varit på Birsta och kikat lite. Hade ett mission att hitta en ny kupa till min badrumslampa som jag råkade krossa för ett litet tag sen. Trodde att det skulle vara i princip omöjligt eftersom jag inte vet vart lampan är köpt, men Bauhaus hade en med exakt lika gängor. Halleluja! Måste ju fixa till det som jag har ställt till med om jag nu ska flytta. Vet ni, det känns faktiskt som att det kanske blir så. Känns lite läskigt, men samtidigt finns det så många fördelar med att bo centralt. Jag har ju alltid velat bo mitt i stan! Det kommer antagligen inte vara superlång tid, eftersom Sandra har planer på att flytta till sthlm, och det kanske jag också gör. Har kikat runt på konditoriskolor, och det lämpligaste för mig är sthlm. Där har jag iaf en liten bit av släktkakan nära, vänner, och det är inte överdrivet långt hem. Fast det är en helt annan, senare historia!

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh, konditorskola skulle vara något för dig de :)

2011-12-13 @ 19:08:43
URL: http://cholia91.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Ja, det skulle det verkligen vara! Verkar lite svårt att hitta dock, vet inte hur jag ska gå tillväga riktigt :)

2011-12-13 @ 19:21:19
Postat av: Evelina

JAaa kom hit!

2011-12-13 @ 20:30:59
URL: http://lonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0