Söndag fjärde advent...

Alltså, min blogg se för rolig ut, jag fattar inte vad jag har gjort. Texten är enorm, och i fel snitt, arkivet har så stor teckenstorlek så det inte ens får plats i sin spalt. För att inte tala om mellanrummet som inte kommer efter mina inlägg, är så jobbigt när kommentarsfältet hamnar precis kant i kant med texten. Kära nån. Jag hoppas att min syster kan hjälpa mig med det där sen så allt återgår till det normala!

Idag har jag varit nere på stan med Jessica, och även hälsat på Mickis på jobbet. Vet inte om vi ses mer innan jul, så måste passa på. Vi har ätit lunch och fikat, strosat i lite butiker och sånt. Faktiskt mysigt med stan på söndagar, lugnt och skönt tempo. Tråkigt att komma hem utan shopping, men plånboken är lite ledsen efter alla julklappar, haha! Jag längtar till julafton bara för att få dela ut dom. Jag tycker att jag är ganska bra på presenter, så det känns så kul när alla blir nöjda och glada. Har inte ens önskat mig något själv, så vi får väl se vad tomten har hittat på till mig ;)
Jag har slagit in det jag kan, men väntar fortfarande på ett par paket som inte är klara (pdf-biljetter som ska skrivas ut, och den där skylten har inte kommit med posten än). Sen har syrran lite mer hos sig i sthlm. Jag som tycker att det är så roligt med fina paket, får nästan ångest över att jag inte har lagt ner mer tid. Jag som brukar pyssla så mycket med inslagningen. Jaja, de ska ju ändå bara rivas upp...


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0