Vilken miss...

Jag tog för en gång skull med min riktiga kamera för att verkligen dokumentera gårdagen. Tyvärr kom jag på nu att jag inte har någon sladd till den här, så det var ju en tråkig miss. Tänkte stjäla från syrrans kamera i vilke fall, så jag kan slänga ut dom istället sen. Hon har ju en något bättre kamera än jag iaf ;)
Vi hade en jättefin julafton, och en lång dag blev det. Vi började med att åka med pappa och hans sambo till vår syster i Vattrång och hennes familj. Det var väldigt längesen sist, så det var jättekul! Sen åkte vi hem och hjälpte mamma lite med förberedelserna tills syster Karro med familj skulle dyka upp. Vi åt, skrattade, åt lite till, hade en jättelång julklappsutdelning där alla öppnade en i tag. Haha, jag som brukar ha en sån ångest för offentlig presentöppning, men det gick faktiskt ganska bra. Det enda som jag faktiskt hade önskat mig var Leilas nya bakbok Hello Cupcake, så den gömde sig i ett av paketen. Fick även en vispmaskin, bakdekorationsgrejor av Evelina som jag också ville ha, jag och syrran fick en smartboxupplevelse (av Karro & Fredrik) där vi kan välja mellan tex vinprovning, chokladprovning, eller en pralinkurs. Sen fick jag jättefina sängkläder, pengar, grejor från Body Shop, ett jättefint armband av Jessica, biokort, lotter m.m. Tidigare har jag även fått en jättefin emaljskylt och kakform av Mickis :)
På kvällen så spelade vi det omtalade pakerspelet där man kan stjäla paket av andra. Vi hade så himla kul, och stressigt blev det. Kvällen populäraste priser var en skinnklädd skrivbok, och en böjbar tändare. Jag kammade inte hem dom priserna, men en hel del annat smått & gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0