Behandlingar & Skönhet...

Eftersom det är så billigt i Thailand är det svårt att låta bli att testa allt sånt som man inte unnar sig hemma. Vi testade en hel del under månaden:



-2 ögonfransförlängningar

- färga ögonbrynen

-färga ögonfransar

-slinga håret

-2 manikyrer

-pedikyr

-fransk manikyr

-2 fotmassage

-thaimassage

-nacke/rygg-massage

-footscrub


Thaimassagen kändes ungefär som misshandel den här gången, fy fasen vad hon tog i. Jag vågade inte säga att det gjorde ont heller, haha! På ryggmassagen tog dom i och knäckte ryggen så det smattrade som ett smatterband, jag blev helt chockad för det kom så oväntat. Jag vill gärna vara förberedd på så otäcka saker ;) Annars är det väldigt trevligt att bli ompysslad måste jag säga.







Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag vill oxå ha sånna ögonfransar!

2011-02-20 @ 19:53:23
URL: http://lonken.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Ja, det är toppen så länge dom håller sig fina :)

2011-02-24 @ 22:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0