Blir så glad...

Jag har lite svårt att låta bli att köpa presenter på semestern. Jag tycker att det är så mycket roligare att handla till familjen än till mig själv. Den här gången så roligt att jag knappt kunde shoppa till mig själv i Bangkok, dom mesta pengarna hade redan gått åt, haha! Fast jag klagar inte, jag köpte mig en del klänningar under hela resan istället, kommer väl upp här sen.
I Bangkok hittade jag en perfekt t-shirt till min Star Wars-tokiga bror. En knallig, ljusblå med ett läckert Yoda-tryck. Idag var dom här på middag, så han fick den då. Nyss fick jag mms där han skrev att den passade, och att han tycker om den. Isak fick en liten sak som lyser och som man skjuter upp i luften, som han sprang omkring med hela kvällen (och kläder som jag gav direkt till Lotta, tror inte Isak uppskattar det än, haha), Evelina skrev igår att hon gillade allt, och att hennes sambo redan hunnit använda sina presenter.


Jag blir så glad när mina kära blir nöjda :)


Kommentarer
Postat av: Cissan

Vilken fin loggo du har Magda! Sööööta du :)

2011-02-20 @ 01:38:14
URL: http://www.cissans-blogg.blogspot.com
Postat av: Magdalena

Taaaackar, Cissan ;)

2011-02-24 @ 22:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0