Måste man klä på sig...

Måste man klä på sig när man är hos päronen? Jag struttar omkring i mina kära pyjamasbyxor hela dagarna, förutom när jag ska ut, haha. Jag kommer vara hos mamma ett par dagar, för syrrans ungar är här. Anders jobbar borta, så mamsen vill ha ett handtag under tiden. Jag var faktiskt in till stan igår (åt lunch med Jessica & Mickis) och rastade mig själv, så det ska nog gå bra. Många kids är det, men än så länge har dom varit väldigt lugna. Idag är dom faktiskt på Himlabadet, och det blev nästan för lugnt här.


Update: Haha, även att Emil 12, kom hem och sa: "Meh, har du haft pyjamas på dig hela dagen?" Sen klämde han även till med: "Öh, har du glasögon?" Märks att jag använder dom flitigt ;)




Kolla in mitt nya blingskal från Bangkok ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0