Som vanligt igen...

Hemma i lilla staden Sundsvall. Väldigt skönt att komma hem, måste jag säga. Inte för att jag på någotvis vantrivs i Thailand, utan för att jag inte är särskilt förtjust i Bangkok. När jag är där så vill jag bara åka hem, eftersom det är sista anhalten på resan. Det är stökigt, rörigt, för mycket folk, och man springer som en dåre och försöker shoppa hela dagarna. Jag älskar att shoppa, men helst inte under tvång.
Sen bidrog det att jag var sjuk två gånger under resan också, då får iaf jag hemlängtan. Jag åkte på matförgiftning eller nått annat kul på Koh Samet, spydde värre än tjejen i Exorcisten. Fy vad hemskt det var! Efter två dagar gick det över som tur var. Innan dess hade jag haft jätteont i magen i några dagar, och var ganska utmattad. Hehe, piller i Thailand is the shit ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0