Sömntuta...

Här kliver jag upp vid nio varje morgon, och varje gång möts jag av ett: god morgon, sömntuta! Barn är för härliga. Vänta ni bara kids, snart inser ni att kl nio inte är speciellt sent.
Jag känner för övrigt för att sova klockan nio varje kväll för den delen, dagarna blir ju svinlånga när man inte sover länge, haha. Tror inte jag har kommit in riktigt i sömnsystemet efter resan heller, förra gången tog det ett par veckor.

Jaha, annars då? Jo, imorgon är det lön, och det gör mig happy! Stora hål i fickorna efter Bangkok kan jag lova. Imorgon väntas även en smarrig tacosmiddag med familjen, men sen drar jag vidare till mitt lilla hem. På lördag vankas en efterlängtat utgång i stan, tjohoooo! Klackarna i taket :)



Godnatt, mina kära ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0