Ni kan kalla mig hurtbulle...

Jag klev upp innan sex imorse för att kunna åka hem med Anders, när han skulle till jobbet. Jag brukar ofta gå och lägga mig igen, för det är way too early för mig. Idag gjorde jag faktiskt inte det, utan jag gick och bokade tvättstugan istället. Alltså, jag är impad av mig själv, tvättstuga kl 07.00!
Tänkte att det skulle vara trevligt att ha rena sängkläder och handdukar sen, istället för en full tvättkorg. Medans jag väntar på första maskinen, så har jag tagit fram min kära noppmaskin. Typ en av världens bästa uppfinningar. Lite senare blir det symaskinen också, men tänkte vänta så grannarna hinner vakna. För sånt oväsen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0