Resedagbok...

Här sitter jag med ugnen på högsta värme, och luckan öppen. Försöker öka graderna inne litegrann, nu är det svinkallt igen. Jävla vinterväder, det har varit så varmt och skönt hemma när det nästan var plusgrader ute.
Hur som haver, det var inte det jag tänkte skriva om. Jag pratade med min kusin på telefon igår eftersom dom drar till Thai imorgon. Hon frågade om jag skulle ha nån resedagbok. Hmm. Jag hade förträngt att det kanske vore bra. En del av mig känner att bloggen och Facebook räcker, men hela familjen känner inte till min blogg. Blir det för trist med Facebook?
Grejen är den att jag inte tar med egen dator, så jag måste leta internetcafé. Det går segt och är allmänt jobbigt, så det känns stressigt att hinna med en sida till att uppdatera. Nä, jag tror att det får räcka, faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0