Mer smått till hemmet...

Lite mer småsaker inköpt. Min dörrmatta är förjävla ful, så en ny stod på önskelistan. Ingen wow-effekt på den nya heller, men en uppgradering som kan vara värd 20kr. Tänker inte lägga så mycket energi på en dörrmatta. Hittade även fin badrumsmatta som jag kan varva min fina rosa med, och även matchande badlakan med spetskant. Mitt nuvarande tidningsställ fungerar så dåligt så där behövs det också ett nytt. Tänkte spraya det nya vitt så det passar in bättre, ser iaf mycket stabilare ut. Sist men inte minst: trädgårdsverktyg. Jag blir lika tokig varje gång jag är utan, och det här söta setet kostar bara 50kr.


 




Kommentarer
Postat av: Anne

Vilket fint tidningsställ :) vart hittade du det?

2011-07-21 @ 19:42:30
Postat av: Magdalena

Ja, visst är det :) Kommer från Jotex, hela högen :)

2011-07-21 @ 20:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0