Gatufesten, fredag...

Igår var det dag 3 på GF, men den första dagen som det gick att släppa loss helt. Det är inte helt lätt att slappna av när man måste kliva upp kl 7 på morgonen och jobba annars. Men i helgen är jag ledig, så all in ;)
Jag hade en liten förfest hos mig innan vi drog ner. Första var det jag, Jessica, Mickis och Sandra, men sen kom även Helena och en kompis till henne. Helenas första kommentar var: men vad mycket skor du har! Haha! Innan dom kom så åt vi goda pizzor som vi beställde hem också, skulle gärna ta en sån nu.
Vid 22-tiden blev det taxi ner till stan där vi kollade på Håkan Hellström ett tag. Jag gillar verkligen honom, men när man inte kan dom nya låtarna så är det inte lika kul. Så efter ett tag tog vi bord i ett öltält istället, bäst att passa på innan allt folk kommer. Cider, Rosé och shots var det på kartan resten av kvällen, satt även kvar där och lyssnade på Timbuktu som avslutade kvällen. Marie kom även förbi och sa hej :)
Det mest spännande var nog ändå när jag klev ur taxin hemma och träffade på några grannar som var ute. En kille stannade mig på en gång och sa att han hade försökt heja på mig i två år, och att jag var så blyg m.m. Han sa att han ville känna alla i huset, och inte mig bara för att jag var blond och snygg. Haha, okej? Fyllesamtal är väldigt spännande ibland ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0